16043
Book
In basket
Prezentowany podręcznik powinien być pomocny w poznaniu istoty współczesnego marketingu i sposobu praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorstw i organizacji. Koncepcja i struktura podręcznika dostosowana jest do programu studiów ekonomicznych, w którym "Podstawy marketingu" należą do minimum programowego, a wiedza i umiejętność wykorzystania marketingu rozwijana jest w wykładach i ćwiczeniach kilku innych przedmiotów. Podręcznik składa się z 15 rozdziałów, które tworzą trzy części. Część pierwsza, składająca się z 4 rozdziałów poświęcona jest wyjaśnieniu istoty współczesnego marketingu i warunków działalności marketingowej. Część druga, składająca się z 6 rozdziałów poświęcona jest instrumentom marketingowym i sposobom ich praktycznego wykorzystania. Część trzecia (5 rozdziałów) koncentruje się na zarządzaniu marketingiem w przedsiębiorstwie.
Availability:
Świnoujście BW
There are copies available to loan: sygn. Marketing (1 egz.)
Gryfice BW
There are copies available to loan: sygn. Marketing (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 225-230.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again