16043
Książka
W koszyku
Prezentowany podręcznik powinien być pomocny w poznaniu istoty współczesnego marketingu i sposobu praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorstw i organizacji. Koncepcja i struktura podręcznika dostosowana jest do programu studiów ekonomicznych, w którym "Podstawy marketingu" należą do minimum programowego, a wiedza i umiejętność wykorzystania marketingu rozwijana jest w wykładach i ćwiczeniach kilku innych przedmiotów. Podręcznik składa się z 15 rozdziałów, które tworzą trzy części. Część pierwsza, składająca się z 4 rozdziałów poświęcona jest wyjaśnieniu istoty współczesnego marketingu i warunków działalności marketingowej. Część druga, składająca się z 6 rozdziałów poświęcona jest instrumentom marketingowym i sposobom ich praktycznego wykorzystania. Część trzecia (5 rozdziałów) koncentruje się na zarządzaniu marketingiem w przedsiębiorstwie.
Status dostępności:
Świnoujście BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing (1 egz.)
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 225-230.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej