16038
Book
In basket
Książka stanowi aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych.Wśród zaprezentowanych zagadnień: geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych; spektrum oferowanych usług i produktów; struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; polityka agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19.Intencją Autorów, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest kompleksowa prognoza uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą „Wielkiej Trójki".
Availability:
Szczecin BG
There are copies available to loan: sygn. 16393 Ekonomia (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 201-216.
Funding information note
Współfinansowanie: Szkoła Główna Handlowa (Warszawa)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again