16038
Książka
W koszyku
Książka stanowi aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych.Wśród zaprezentowanych zagadnień: geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych; spektrum oferowanych usług i produktów; struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; polityka agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19.Intencją Autorów, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest kompleksowa prognoza uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą „Wielkiej Trójki".
Status dostępności:
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16393 Ekonomia (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 201-216.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Szkoła Główna Handlowa (Warszawa)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej